Kurumsal Kimlik Tasarımı - Profesyonel Marka Kimliği l Kornea

Kurumsal Kimlik Tasarımı

Kurumsal kimlik tasarımı işletmenizin imzasıdır. Önce işinize göstermiş olduğunuz önem ve özen, sonrasında müşterilerinize gösterdiğiniz özen ve saygının temsilidir. İşletmenizin vitrini olan bu çalışma, kartvizitinizden, işyerinizin, ofisinizin tasarımına, çalışanlarınızın kıyafetinden, web sayfanıza kadar tüm unsurların ana hatlarını ve çizgilerini belirler.

demiralp mimarlık kurumsal kimlik tasarımı

Demiralp Mimarlık için hazırlanan kurumsal kimlik tasarımı örneği

Kurumsal kimlik tasarımı bir işletme için bir kez hazırlanır. Bu tasarım çalışmasında belirlenen kriterler işletmenin her alanında kullanılır. Kurumsal kimlik tasarımında belirlenen renkler tüm alanlarda aynı şekilde kullanılır. Basılı evraklarda her baskıda aynı renk kodları ile uygulanır ve yine belirlenen yazı karakterleri en başta belirlendiği gibi değiştirilmeden kullanılır. Logo tasarım çalışmasında olduğu gibi, kurumsal kimlik tasarımı işletmenin imajını oluşturur ve korur. Sürekliliği korunan kurumsal çalışmalar tüketicinin / müşterilerinizin aklına kazınır. Kurumsal kimlik tasarımı çalışması ile müşterilerinize güven telkin edersiniz. Ürün veya hizmetinizin arkasında durduğunuzu beyan ederek işletmenizin kurumsal planlamasına doğru bir şekilde yön verebilirsiniz.

Markanızı daha etkili kılabilmek ve markalaşma sürecine hız katmak adına kurumsal kimlik kılavuzu işletmenizin en temel ihtiyaçlardan biridir. Müşterilerinize bir kağıt parçasından daha fazlasını verin.

 

Kurumsal kimlik tasarımı hangi öğeleri içerir?

Logo (amblem), Kartvizit, Antetli kağıt, Diplomat zarf, Fatura, İrsaliye, Tahsilat makbuzu, Torba zarf, Bloknot, Şirket kıyafetleri üzeri çalışmaları, Tebrik kartı, Yaka kartı, Klasör sırtlıkları, Davetiye, Sertifika, Araç tasarımı kurumsal kimliğin başlıca unsurlarıdır.

taç piknik menü tasarımı

Taç Piknik için hazırlanan kurumsal kimlik menü çalışması örneği

Kurumsal kimlik içeriğindeki unsurlar işletmenin bulunduğu sektöre göre değişiklik gösterebilmektedir. Sözkonusu sektörlere ilişkin içeriklerin görüşülerek belirlenmesi kurumsal planlamanın çok daha sağlıklı çözümlenmesini sağlayacaktır.

Kurumsal kimlik, farklı sektörlerde bulunan firmalar için farklı gereksinimler doğurabilir. Örneğin; gıda sektöründe fastfood hizmeti veren bir işletmenin menuboard, afiş, menü gibi ihtiyaçları daha fazlayken, inşaat sektöründe bulunan bir işletmenin ihtiyaçları daha çok kurumsal evraklar ve katalog gibi unsurlardır.

Kurumsal kimlik tasarımı konusunda başarı ile sonlardırdığımız çalışma referanslarımıza göz atmanızda mutlak bir fayda görüyoruz. Bu konudaki referanslarımızı görüntülemek için tıklayınız. Konu hakkında detaylı bilgi almak için bize bilgi(at)kornea.com.tr e-posta adresimizden ulaşabilir veya çalışma saatlerimiz dahilinde 0.850 302 7687 no’lu telefon numaramızdan dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.


Bize Aklınızdaki Projeden Bahsedin

Bize aklınızdaki projeden bahsedin, çözüm önerimiz ile projenizi geliştirmeniz için size ulaşalım.