Ürün Fotoğraf Çekimi Fiyatları

Kornea > Ürün Fotoğrafçılığı > Ürün Fotoğraf Çekimi Fiyatları

Ürün Fotoğraf Çekimi Fiyatları

Ürün fotoğrafçılığında fiyatı belirleyen bir çok unsur bulunmaktadır. Fotoğrafı çeken kişi veya firmanın inisiyatifini dışarıda bıraktığımızda, çekilecek ürünlerin adeti. Ürün adeti ne kadar çok ise aynı oranda çekim süresine etkisi olacaktır. Fotoğraf çekiminin diğer önemli unsuru kurgu ve konsepttir. Çekilecek olan ürünlere göre kompozisyon ve kurgunun planlanması ve buna göre bir ön hazırlık yapılmalıdır. Gerekli durumlarda kurgu ve kompozisyonu tamamlayıcı bir takım materyallerin temin edilebilmesi gerekebilir.

Ürün fotoğraf çekimi fiyatları, çekim sonrasında işlenecek fotoğraf adediyle de ilişkilidir. Konuyu örneklendirmemiz gerekirse; Farklı ürün çeşitlerinin bulunduğu bir unlu mamuller firmasının fotoğraf çekimini yapalım, öncelikli olarak çekimin planlaması yapılır. Ürünlerin çekim açıları değerlendirilir. Ürünlerin veya ambalajların üzerinde leke, toz, yamuk etiket, ambalajın içerisinde veya ürünün kendisinde bozukluk kırıklık vb. ve kompozisyonu bütünleyici ürünler. Mesela bir galetanın fotoğrafını çekiyorsa, yanında bir meyve suyu veya galeta çoğunlukla bayanlar tarafından kullanılan bir diyet ürünü olduğundan biraz galeta unu ile mezura kullanabiliriz. Tüm bu aşamaların sonrasında fotoğraf çekiminin ardından post-production yani fotoğrafları bilgisayarda işleme süreci başlar. Renk, ışık, gölge değerleri, kontrast veya diğer gerekli görülen düzenlemeler yapılarak fotoğraflar sonlandırılır. Ardından bazı ürünlerde fotoğrafların kullanımına yönelik, ürünlerin arka plandan temizlenerek ayrıştırılması, izole edilmesi gerekliliğinde ürünlerin path’lenmesi işlemi gerçekleştirilir.

Ürün fotoğraf çekimi fiyatları etkileyen görüldüğü gibi pek çok faktör bulunmakta. Unutulmaması gereken her fotoğraf makinesi iyi fotoğraf çekmediği gibi, her iyi makine ile fotoğraf çeken iyi fotoğraf çeker anlamına gelmez. Çünkü herkesin vizörden gördüğü farklıdır, tıpkı herkesin dünyayı aynı gözden görmediği şeklindeki gibi betimleyebiliriz. Bu sebeple vizörden bakan sadece gözler değil, tecrübe, birikim ve bir vizyona sahip olan kişidir. Gördüğünü sadece anı dondurmak değil, nasıl daha etkili sunulabilir çabasında olan kişidir.

Ürün fotoğrafı çekimi konusunda fotoğraf çekimlerini başarı ile gerçekleştirdiğimiz referanslarımıza göz atmanızda mutlak bir fayda görüyoruz, bu konudaki referanslarımızı görüntülemek için tıklayınız. Konu hakkında detaylı bilgi almak için bize bilgi(at)kornea.com.tr e-posta adresimizden ulaşabilir veya çalışma saatlerimiz dahilinde 0.850 302 7687 no’lu telefon numaramız dan dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.