Sosyal Medya Yönetimi

#SosyalMarka - Markalar eskiye oranla daha ulaşılabilirler. "Sosyal Medya Yönetimi" ile sosyal ağlarda daha geniş kitlelere ulaşın ve müşterilerinizle birinci seviyeden etkileşime geçin.

Hepimizin bildiği üzere bir değil birden çok sayıda sosyal ağ, artık hayatımızın içerisinde. Bunlardan başlıca ve en yoğun şekilde kullanılanları Facebook, Twitter, Instagram, Foursquare ve diğerleri şeklinde sıralanabilir. Bu sosyal ağlar ile ilgili bilgi vermemiz kelime kalabalığından başka bir şey ifade etmeyecektir. Burada asıl değinmemiz gereken konu sosyal medya’nın işletmeler için önemi ve sosyal medya yönetimi olacaktır. Sosyal medyalara insanların talebi ve bununla ilişkili oluşan Pazar, işletmeler açısındanda gerekli altyapıyı sağlamış oldu. Sosyal ağları dev bir alışveriş merkezi gibi düşünün, gün içerisinde milyonlarca insanın girip çıktığı veya girip çıkamadığı bu alışveriş merkezinde ticari açıdan düşünüldüğünde bir mağazanızın olmasını istemezmisiniz? Tabiki istersiniz, çünkü ticari döngü içerisinde sosyal ağlarda kişisel hesapları bulunan kişiler işletmeniz için potansiyel müşteri.

Sosyal medya yönetimi nedir?

Sosyal medya yönetimi de tam bu noktada devreye girerek bu ağlarda kurumsal bir bütünlük içerisinde kalmanızı sağlayıp, paylaşımlarınıza, takipçilerinize etki etmektedir.

Sosyal medyanın önemi bir işletme açısından, müşterileri’nin karşısında bir muhatap bulabilmeleri ve onların yanında bulunabilme açısından ciddi önem arz eder. Ayrıca markalaşma sürecinde, işletmenize marka bilinirliğiniz konusunda destek verir. Bu çalışma kapsamındaki en önemli unsur ise sürdürülebilirliktir. Diyelimki bir Facebook sayfanız var ve kapak fotoğrafı, profil fotoğrafınızı uyguladıktan sonra kendi işleriniz ile ilgilenmeniz gerektiğinden Facebook sayfanız ile ilgilenemediniz. Bu işletmeniz açısından bir avantajdan daha çok dezavantaj yaratacaktır. Biraz önceki örneğimizle ilişkilendirerek alışveriş merkezinde mağaza açtığınızı ve oranın temizliği, vitrini gibi yenilenmesi gereken çalışmalarla ilgilenmediğinizde olacakları düşünün. Benzeri durum Facebook sayfanızda da farklı olmayacaktır. Takipçi sayısınız artmayacak, sayfanızda birçok spam paylaşımlar yapılacak ve belkide size oradan ulaşmak isteyen müşterilerinizin mesajları cevapsız kalacaktır.

Profesyonel sosyal medya yönetimi ile, siz işletmenizin mevcut işleri ile ilgilenirken, sektörünüz ile ilgili içerik araştırması, takipçilerinizin dikkatini çekmeyi sağlayacak paylaşımlar, markanızın daha geniş kitlelere ulaşması adına bir takım reklam planlamaları yapılabilir. Böylelikle sosyal medya üzerinden satış, ürün ve hizmet tanıtımınızı gerçekleştirebilirsiniz.

Sosyal medya yönetimi konusunda başarı ile devam ettirdiğimiz referanslarımıza göz atmanızın mutlaka faydalı olacağını düşünüyoruz. Bu konudaki referanslarımızı görüntülemek için tıklayınız. Konu hakkında detaylı bilgi almak için bize bilgi(at)kornea.com.tr e-posta adresimizden ulaşabilirsiniz. Çalışma saatlerimiz dahilinde0.850 302 7687 no’lu telefon numaramızdan dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.