Ürün Fotoğrafçılığı

#GerçekçiGörseller - Müşterilerinizin ürünlerinize bakmaları yetmez. "Profesyonel Fotoğraf Çekimi" ile onlara ürünlerinize gözleri ile dokunma şansı verin.

Reklamcılık ve pazarlama sektörü’nün yeni ve etkin gücü ürün fotoğrafı. Elektronik ticaret, dijital kataloglar, web sitelerinin yaygınlaşması ile birçok marka ürün ve hizmetleri için profesyonel fotoğraf çekimi arayışına yönelmiş durumdalar. Bu nedenle ürün fotoğrafçılığı, diğer fotoğraf çekim tekniklerinden tamamen ayrılmıştır.

Ürün Fotoğrafçılığı ve Fotoğraf Çekimi

Ürün fotoğrafçılığı nezdinde her ürün kendi içerisinde farklı çekim teknikleri içerir. Ham maddesi cam, plastik, kağıt gibi farklı ürün türevleri farklı ışık koşulları ve ortam gerektirecektir.

Birçok talebin ve ön değerlendirmenin dijital ortamlar aracılığı ile yapıldığı günümüzde, iyi fotoğraflar ürünlerinizi her zaman bir adım öne çıkaracaktır. Ürün fotoğrafçılığı aynı zamanda dijital fotoğraf makinelerinin kullanım oranlarının artması ile doğru olarak artış göstermektedir.

Ürün fotoğrafları hangi alanlarda kullanılır;

Ürün fotoğrafları, öncelikli olarak basılı medyada, katalog çalışmalarınızda, web sayfanızda, dış ve iç mekan reklam çalışmalarınızda kullanılabilir. Ürün fotoğrafçılığı konusunda en temel kriter, gerçekçiliktir. Ürünlerinize ait fotoğraflar mümkün olduğunca gerçeğe yaklaşmalı, ürünlerinizin fotoğraflarını görenler gerçek ürünün nasıl olduğu konusunda fazlası ile fikir sahibi olmalıdır. Ürün fotoğrafçılığı konusunu örneklendirmek gerekirse; Bir e-ticaret siteniz veya ürünlerinizi tanıtmak için katalog hazırlattığınızı düşünelim. Müşterileriniz ürününüzü satın almadan önce doğru bir şekilde ürününüzü görerek ellerine geçtiklerinde ne şekilde bir ürün satın alacaklarını en net şekilde görmek isteyeceklerdir.

Herkes tarafından yanlış bilinen fotoğrafların Photoshop’lanması sahnede olmayan bir şeyi var etmek anlamına gelmez. Photoshop bir fotoğraf manipülasyon aracı değil, fotoğraf düzenleme aracıdır. Boş fincanın içerisine Photoshop’la içerisinde kahve varmış gibi göstermenin bir anlamı olmamakla birlikte, iş yükü çoğu durumda fincanın içerisine fotoğrafını çekmeden kahve koymaktan daha fazla olabilir. Fotoğraf düzenleme çekim sonrasında gerekli görülmesi durumda, ışık, gölge ve bir takım renksel değerler ile birlikte çekim esnasında gözden kaçan olumsuzlukların düzenlenmesi için kullanılmaktadır.

Ürün fotoğrafçılığı için çekim doğru planlanmalı, doğru açı, doğru ışık ve doğru kompozisyon kullanılmalıdır.

Ürün fotoğrafçılığı konusunda çekimlerini başarı ile gerçekleştirdiğimiz referanslarımıza göz atmanızda mutlak bir fayda görüyoruz. Bu konudaki referanslarımızı görüntülemek için tıklayınız. Konu hakkında detaylı bilgi almak için bize bilgi(at)kornea.com.tr e-posta adresimizden ulaşabilirsiniz. Veya çalışma saatlerimiz dahilinde 0.850 302 7687 no’lu telefon numaramız dan dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.